Tuesday 22 May 2012

PB TESTIMONI || MY LEADER MY INSPIRATION

Dulu masa mula2 nak ber'blogging' balik raya cam eh betol ke ni nak blogging balik...ntah ade idea ke tak nak buat ape yang di merepekkan...hihihi....

Masa tu duk 'usha' blog2 bride-to-be, bridal house la, MUA sebab nak kawen konon nak buat persiapan la...dalam kepala nak DIY semuanya...berangan jelah lebih kan...pastu jumpe blog ini .Siapa sangka dalam usia yang masih muda mereka2 ini telah mempunyai pendapatan ribuan ringgit...4 hingga 6 angka tu...umur masih bawah 30an...ni pun kawan U yang kenalkan iaitu Sue Saleh which is my leader now.

Terima kasih pada Sue sebab kenalkan Aida dengan bisnes yang sangat sistematik & bagus ini..Mereka aida jadikan inspirasi sebab berkeluarga & masih muda tapi mampu mencapai income lebih 10k...sapa je tak nak...mereka dah berkeluarga boleh buat kenapa Aida yang masih muda & tak ada banyak komitmen ni tak boleh..

Business partner aida ni memang ada family business, tapi tu bukan alasan dia untuk bermalas-malasan & hanya harapkan family semata-mata...dia berusaha bangkit dengan cara dia sendiri dengan bisnes Premium Beuatiful ni...

Dia tak nak membebankan suami nya yang bekerja keras untuk tampung family, jadi aida rasa perngorbanan  & usaha dia untuk meningkatkan taraf hidup keluarga dia buat aida rasa terpanggil nak buat bende yang sama...Aida dah buat macam2 bisnes tapi semuanya menunjukkan hasil yang tak berapa baik,dari jual tudung,baju (hingga kene tipu dengan supplier), perfume dan ade banyak lagi la..
She loss weight 10.3kgs only in 4months
Now here she is...dengan berat permulaan 68.1kgs dia pakai PB ni secara konsisten dan dalam masa 4bulan turun 10.3kgs kepada 57.8kgs...dia selarikan dengan meminum Lactolite di mana bagus untuk penghadaman.


Aida jadikan dia sebagai salah seorang penanda untuk naik & maju dalam bisnes yang baru aida ceburi tak sampai sebulan ni..alhamdulillah Premium Beautiful aida laku macam goreng pisang panas...Sapa kata harga PB mahal??Ada LIFETIME WARRANTY & SUPERBRAND adalah sangat berpatutan kerana ade banyak kebaikan dari pemakaiannya...

And anyone out there, who still looking for opportunity, this is the right one for you to start with
Its approved by the results & testimonials & with monthly business achievement (on going process). So what are you guys waiting for??
make a step before its too late

Just contact me Aida 017-582 4096 for more details..

No comments:

Post a Comment

Komen Secara Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...