Tuesday 17 April 2012

DOA, USAHA & TAWAKAL

Assalamualaikum semua...

Hari ni hari paling serabut rasanya sepanjang bulan April ni. semalam buat bisnes sharing dengan Haizan...terus aku tak leh tido malam...adekah mungkin kerana aku minum nescafe mocha kat old town sehingga adrenalin aku terangsang??rasanya tu salah satu faktor la tu...

faktor lainnya adelah...memikirkan betol ke jalan yang aku amik ni!!!! Ya Allah...dah tak leh tido tu aku g toilet amik wudu' konon bior leh lelapkan mata...nak solat istikharah baru pkl 1+....sangat runsing...dengan En Tunang nak trade in motor kesayangan aku si Bajak Itam tu..owhh...tu lah satu2nya harta yg aku ade...sungguh tak sangka dia akan meninggalkan aku...eh tetiba lak ko ni feeling ober Senah oi

Sebenarnya aku dah lama mencari 1 bidang perniaagaan yang betol2 aku leh fokus & minat...sementelaah itu- bahasa jiwa bangsa tetiba - aku memang di nasihatkan doktor ensem tuk pakai korset PREMIUM BEAUTIFUL or secara ringkasnya PB...

aku ade penyakit yang agak malu nk diceritakan di sini...tapi nanti aku ade kekuatan aku story la ya..tapi aku sedang dalam usaha nak baik pulihkan penyakit aku ni...dah macam2 benda dah aku try tapi rasanya tak nampak lagi hasil yang baik malah lebih buruk kot...

InsyaAllah, dengan DOA, USAHA & TAWAKAL aku akan berjaya memulihkan penyakit aku ni & aku nak bantu sedara mara aku yang mungkin mengalami masalah yang sama dengan aku...insyaAllah...

TUAH AYAM NAMPAK DI KAKI...
TUAH MANUSIA DARI HASIL USAHA SENDIRI LA...

tak kan ko nak pinjam kaki ayam tu ye dok???hahahah

No comments:

Post a Comment

Komen Secara Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...