Tuesday 3 April 2012

BAJU YANG TAK BERAPA BUTTON MY BUTTON =(

Huarghhhh.....

Nangis poyo...korang ingat lagi tak aku cerita aku g tempah baju kat makcik ni konon2 nak buat ala2 baju kat Button My Button..tak yah susah nak ingat or g search lah...terus je terjah sini

Aku g test baju semalam..teruja g dengan Gagak tau...sebab kebetulan dia datang Shah Alam nak tengok Cik Tunang dia yang ngok ngek ajak kesana sini anto perfuma la itu la ini lah...

Sampai2 je umah akak tu..eh akak plak...hahaha...aku terus je terjah..tapi bagi salam la dulu...

Masuk2 je akak tu duk cerita la dia buat baju aku tu cam tu cam ni lah...aku pun teruja la nak nengok...
Salah aku gak expectation tinggi sangat budget akak tu Sharida Shariff nak jahit baju button button segala bagai... dapat2 baju tu terus usha kelebaran...sedang2 elok la kot aku pakai...

Tang button dia tu aku sengal sikit...patutnya pasang button kat luar...tapi aku pasang bahagian dalam..so confirm la xberapa nak nampak kan button yang comel itu. tapi percubaan pertama buat dengan tailor luar ni kalo nak bagi star aku bagi 3/5 sebab banyak part yang aku tak berapa puas ati...

Kawan2 aku lagi kecian bahagian hujung lengan tu tak de corak songket cam aku...tak ke haru...aku lak rasa serba salah ngan dorang..ntah2 akak tu pakai kain lebih dorang tu tuk buat button kat baju aku kot...haduyaii...sorry ya kengkawan...bukan salah Senah...hehehe

Harga tempah baju kat akak ni ok la..murah n berbaloi2...hehehe...sesuai la dengan harganya...memg ade rasa nak g buat lagi kat akak tu tapi tak sempat beli kain lagi...
baju secara full view
Abaikan posing ku yang cam minah poyo ini...aku just nak tunjukkan butang kat lengan tu jer
Butang tu aku dah suka dah tapi tak suka sebab dia lebar di bawah ketiak..
Berangan nak beli kain satin tuk buat baju pastu berangan nak letak manik2 sendiri...tu pun kalo rajin la...Senah kan pemalas...

No comments:

Post a Comment

Komen Secara Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...