Friday 1 June 2012

PB || FUNGSI & KELEBIHAN LONG BRA

A - Long Bra ni ade 3 keping jahitan cawan coli berstereoskopik yang dapat menolak payudara ke atas & menyokong, menetapkan kedudukan payudara di tempat yang betol. "Cup" ini di reka untuk mengelakkan payudara dari melimpah ruah.

Bentuk "CUP" coli yang berbentuk piramid/segitiga membolehkan puting payudara bernafas dengan baik & tidak tertekan kedalam seperti pemakaian coli biasa. Bagi ibu2 yang menyusukan bayi, hanya perlu menarik renda kebawah untuk mengeluarkan isi payudara dan boleh menyusukan bayi seperti biasa. Tindakan ini bagi mengelak dari payudara jatuh. FIR yang banyak terdapat di bahagian ini memboleh air susu tidak menitis dan menolong mengoptimumkan pengaliran susu supaya tidak berlebihan & tidak berkurangan.. Dengan ini bayi akan lebih puas menyusu dan dapat menikmati segala khasiat dari susu ibu itu.

B - Tulang rawan di bawah cup coli ni sangat selesa dan tidak mudah patah yang berfungsi untuk menetapkan & mengukukan kedudukan payudara di tempat yang sepatutnya. Tulang rawan ni juga dapat mengekalkan bentuk payudara even selepas membuka LONG BRA ini, jadi payudara xkan melondeh.

C - Renda (lace) yang berbunga ni sebenarnya bahagian yang paling banyak FIR yang di reka dengan kuasa tekanan & regangan berganda untuk menyelaras perut buncit lalu meninggikan kontur payudara. FIR juga berfungsi membakar lemak dengan maksimumnya ke atas perut yang buncit dan melancarkan perjalanan darah dengan baik. Bahagian ini juga menjaga organ dalaman kita seperti perut, usus & hati dari sel2 kanser.

D - 2 batang keluli bermemori (kiri & kanan di tulang rusuk) berupaya menyelaras & membentuk kontur badan kita terutama perempuan. Badan akan terbentuk mengikut kon shape supaya anda kelihatan mantap.
Tulang memori ini juga menyokong badan & payudara dara kita supaya berada dalam keadaan yang selesa & betol.

E - Rekaan bentuk "U" di bahagian belakang coli bukan sahaja dapat membantu mengurangkan lemak di bahagian belakang ini, tetapi juga mempercepatkan pembentukan(shaping) & menambah kontur di belakang badan. Lemak di bahagian ini akan di tarik ke depan & di masukkan ke dalam cup,manakala lemak degil akan di bakar & akan keluar melalui peluh,buang air kecil & besar.

F - Rekaan 3 laras cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai mengikut keselesaan. Bila dah berubah ke cangkuk ke 3 iaitu cangkuk terakhir ...TAHNIAH maknanya badan anda susah banyak berubah... ^^

G - Kedudukan & bentuk tali yang tidak mudah jatuh & besar boleh di laraskan mengikut keselesaan. Kebanyakan bra yang ada di pasaran akan gagal di bahagian tali ini. Tidak bagi Premium Beautiful yang tidak manganjal bertahun-tahun lamanya sebab jenis kain yang di gunakan adalah yang terbaik. Tidak akan meninggalkan bekas seperti Bra biasa,membuatkan anda selesa sepanjang hari.

No comments:

Post a Comment

Komen Secara Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...