Friday 1 June 2012

PB || FUNGSI & KELEBIHAN LONG GIRDLE


A - Long Girdle di reka khas untuk menjaga rahim wanita, menaikkan & meletakkan rahim di tempatnya sesuai untuk wanita selepas bersalin. Renda yang di jahit tebal ini mengikut bentuk rahim wanita di suntik paling banyak Far Infrared Rays (FIR) untuk memberi kesan maksima terhadap pembakaran lemak tebal di perut seterusnya memampatkan& mengemaskan lelemak yang banyak terdapat di bahagian perut supaya tak mengeleber.

B - Lubang angin ni direka untuk memberi kesan selesa berpanjangan bagi mengawal keputihan, fungus & bau yang tidau menyenangkan. Dengan adanya lubang angin ni dia membolehkan peredaran udara yang baik & selesa semasa memakainya..Jadi tak ada rasa gatal atau meruap di bahagian sulit tu...

C - Penggunaan renda (lace) di bahagian ini sangat fleksibal & exclusive kerana ia tak terlalu ketat & tak terlalu longgar (sedang2 elok je jika pakai). Renda ni untuk mengelakkan pakaian dalam daripada ternggulung dan menghasilkan garisan2 di bahagian peha.. Jika pakai pun tak akan menampakkan bahagian renda ni seperti korset2 yang lain..
Selain itu, rekaan mampatan dwi lapisan kat sekeliling akan menyelaraskan lemak pada bahagian peha sambil membentuk kontur peha yang menarik

D - 32 keping jahitan stereoskopik yang menggunakan teori tekanan ni adalah untuk mengembalikan lelemak yang ada kat sekeliling pinggul&peha kita tu ke tempat asalnya. Jahitan yang kemas ini di hasilkan di US yang sangat selesa & tidak mudah koyak.

E - "LOVE SHAPE" nipis ni membantu membentuk pinggul yang seksi lagi montok...di reka untuk menaikkan pinggul (uplift). Tiga garisan yang ade di dalam "LOVE SHAPE" ni adalah untuk mengagihkan lebihan lemak pada peha dan tepi bontot ke tempat yang betul seterusnya membentuk punggul yang sempurna yang di idamkan wanita.

No comments:

Post a Comment

Komen Secara Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...