Tuesday 4 August 2015

Handphone broke down again and again :'(

Ya Allah dugaan 19 Syawal....sedih tak terperi...baru je betolkan screen pecah awal tahun ritu kene almost RM600..pikir2 time tu memang sayang betolkan screen je leh beli henset baru tapi sebab pikirkan sayang handphone tu makanya aku korbankan juga duit betolkan...RM600 tu aku leh beli macam2..jubah 2 3 pasang, duit belanja mak tuk sebulan lebih, duit belanja dapur aku tuk 2 bulan..ku gagahkan jua kuarkan duit even terketar2 tangan nak hulur duit...

And today, again jatuh terus tak boleh on.......ya Allah..semoga ada hikmahnya yang ko tunjukkan pada aku. Sayang tu, beli dengan hasil titik peluh berbisnes dengan Hai-O..kenangan tu..tapi apakan daya, dah ajal dia sampai disitu kerana kecuaian tuannya sendiri..aku redha.. terpaksa la guna henfon cokia dulu sementara dapat durian runtuh beli handphone baru. Dah la baru lepas raya, nak prepare barang baby lagi... :(

Ada ke sesiapa yang nak jual henset dia murah2 kat aku??leh whatsapp, leh amik gambar terang pun jadi la...huhuhu...dah tak ada perasaan dah aku rasa nak kerja pagi2 ni. Pikir macam2, macam mati kalo tak ada henset. Tapi memang pun, mati akal kalo tak online. Alahai, dulu ok je pun tak ada whatsapp tak ada FB tak ada IG.. ni plak ko nak sedih2 Aida oiiiiii...salah sapa???salah diri sendiri kan??? huarghhhhhh....

Shuben tolong la belikan kita henset baru...murah2 pun jadi la...nak betolkan balik henset aku ni rasa macam tak perlu dah kot.. Memang dia minta ganti ler ni...kenapa la ganas sangat aku ni...tiap kali pakai henset mesti pecah...kene mandi bunga gamaknya. Ada tak jual henset yang baling anjing, anjing tu yang cedera tapi leh whatsapp,leh online dengan lancarnya????cer korang suggest ada tak henset gitu???

No comments:

Post a Comment

Komen Secara Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...