Monday 17 August 2015

Sambutan Hari Raya di OMI 2015

Jumaat lepas, sebahagian pekerja local OMI buat majlis Hari Raya 2015 kat OMI. Di sebabkan OMI tak de budget nak wat so kami2 pekerja buat plan sendiri makan2 antara kami. Kumpul duit dan order makananan dan sebahagiannya masak sendiri macam kambing dan ayam bakar. Alhamdulillah macam2 juadah ada. yang paling rajin si Nisha siap masak rendang kerang, daging dendeng, mashed potato, kek batik lagi...lauk pauk lain ade la lemang, nasi impit, kuah kacang, spaghetti goreng dan macam2 lagi la..

Sedap sampai makan tak ingat dunia dan sampai senak perot bila sampai kat rumah.. Sampai kene perli dengan husband. makan la banyak lagi sampai senak perot tu dah tau tak leh sumbat banyak2 makan gak penuh2 kan..Memang nangis malam tu aku tak leh tido sebab perot penuh sangat..huarghhh..siap jolok tekak sebab nak muntahkan balik. yela dah makan macam tak ingat dunia..perot dah sempit pun nak makan macam perot tu leh masuk banyak...sori baby sempit tempat baby nak berdondang sayang..

Kerana aku tak ade kamera makanya aku tumpang la kemera orang. Makanya lambat la dapat gambar kerana memerlukan belas ikhsan dari orang tuk bagi gambar..hahaha...tak sabor nak beli henset baru minggu ni...hoyayyyy...tapi tak pikir lagi nak beli henset apa..janji kamera cun dan nak surf tenet laju.. Note 3 aku tu memang nak kene mandi bunga agaknya..sayang kalo tak betolkan sebab tula hasil duit aku niaga masa bonus besar..Kalo tak dibelikan barang memang habis gitu jela gamaknya.. Tak yah citer lelebih jom kita layan gambor2 warga OMI ni...



























Sempat sambut birthday baby August...comel2 je baby August...yamng gigurl la...yang lelaki ya...ermmmmm



yeeeee...aku sungguh membulat....dah 24weeks (6bulan) alhamdulillah...berat 74kg dah...huhu...pengsan nak dapatkan balik berat dan cutting sbelom kawen...mudah2an berjaya dan tak ragu2 boleh capai kalo konsisten pakai PREMIUM BEAUTIFUL dan jaga makan...










Tepek gambar banyak2 supaya kenangan tu sentiasa ada. Aku ni cepat pelupa tarikh, so at least update kat blog makanya dapat la ingat peristiwa2 best dalam hidup ni..Nanti anak2 dah besar leh la dia tengok apa mak2 n pak dia buat dulu...hehehe...


No comments:

Post a Comment

Komen Secara Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...