Monday 17 August 2015

Scoliosis dan Slip Disc


Sejak aida share artikel tentang scoliosis atau sakit tulang belakang bengkok pada tahun 2012.tiap2 minggu entry most view memang pasal scoliosis ni...memang ramai yang call tanya kaedah rawatan dan macam2 lagi.Tapi kebanyakan hanya bertanya dan mostly yang bertanya adalah mak bapak pada pesakit. Ramai rupanya kanak2 menghidapi sakit ni..Sebab dalam pengetahuan aida sakit ni memang terjadi dari usia kecik hingga la dewasa. Kalo tak dirawat atau di berikan rawatan yang sepatutnya makin kita membesar makin la sakit..huhu...

Aida sendiri tak dapat nak bayangkan sakit mereka macam mana.Tapi pernah la merasa sakit tulang belakang (slip disc). Ni pun pernah share experience aida kat artikel ni.Seriously memang sakit kalo tulang belakang kita ada masalah..sebab bila berjalan atau buat kerja semua bergantung pada tulang vetebrata iaitu tulang belakang...wah ayat sains gitu ko...hahaha..tapi ni tak lawak ya.. sapa pernah rasa sakit slip disc hang tau la nasib hang macam mana... pernah jalan 15 minit ko kene duduk 30 minit??pernah rasa nak tercabut tulang belakang ko bila angkat berat sikit??pernah rasa nak menjerit bila sejuk sangat dan tulang belakang rasa macam nak tercabut dan ngilu???kalo tak pernah rasa Aida ucapkan tahniah sebab pandai jaga diri..

Sesiapa saja yang pernah rasa serba sedikit apa yang aida bgtau tadi then sila cari solution / rawatan cepat especially perempuan yang bakal bergelar ibu. Aida rasa syukur yang amat sangat sebab jumpa rawatan terbaik tuk Aida dengan jadi pemakai PREMIUM BEAUTIFUL dah nak masuk 4 tahun. Syukur sebab jumpa sebelom aida kawen. Bila dah pregnant ni memang rasa lagi2 la bersyukur. Dah masuk 6 bulan rasa sangat belakang mula rasa sakit2, cuba bayangkan kalo aida masih ada slip disc, mau tak leh gerak aida..huarghhhh...serius sakit.. Ni dah di tambah pulak dengan pakai BIO VELOCITY SLEEPMATE lagi la syukur. Membantu sangat2 sebab bagi tenaga dan pulihkan tenaga masa kita tido dan relax. So far memang tak ada bengkak kaki. mudah2an sampai bersalin tak ada bengkak kaki.

Aida memang pemakai dan pengguna setia barangan Sahajidah Hai-O Marketing sejak dari tahun 2012 lagi. So far memang banyak kesan positif pada aida, rakan2 dan customer. Alhamdulillah tak ada lagi feedback negative dari dorang. Terlalu banyak sebenarnya testimoni pemakai barangan2 Hai-O ni sampai tak larat nak share..Cari je kat google atau youtube mesti akan jumpa macam2 testimoni especially untuk Premium Beautiful dan BVSM.

Untuk keterenagan lanjut boleh hubungi Aida 019-2133779 atau pun agent2 aida melalui FB: Aida Mohd Tasrip dan IG: Aida Tasrip

No comments:

Post a Comment

Komen Secara Berhemah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...